Göbek Eritme Hareketleri

göbek eritme hareketleriGöbek eritmek sanırım erkek ve kadın tüm insanların en büyük sorunu, zira vücutta en son erimeye başlayan bölge göbek. Bölgesel yağlanma denince ilk akla gelen göbek kısmıdır göbektir, bu sebeple sizler için göbek eritme hareketleri yada başka bir deyişle göbek eritme egzersizleri hazırladık. Aşağıdaki hareketleri düzenli şekilde yaparsanız göbek eritme konusunda ne kadar faydalı olduklarını göreceksiniz.

Göbek yağlarından bir an önce kurtulmak istiyorsanız egzersiz konusunda bilinçlenmelisiniz. Vücudumuzda dört ana karın kası grubu vardır. Bunlar üst karın ve alt karın kaslarımız ve çapraz karın kaslarıdır. Kısa mekikler yapmak üst karnı aktif olarak çalıştırır yani yattığımız yerden doğrulmaya çalışmak.

Her iki bacağımızı yerden 15-20 santim kaldırıp indirmeye çalışmak havada bisiklet pedalı çevirir gibi hareketler yapmak ise alt karnı çalıştırır. Yattığımız yerden çapraz doğrulmaya çalışmak da çapraz karın kaslarını çalıştırır.

Hem zayıflayıp hem formda kalmak için yalnızca diyet yetmez. Karın bölgesinde biriken inatçı yağlar ise özel egzersiz gerektirir. Kaslı ve düz bir karın için ideal 10 hareket.

Göbek eritme hareketleri 1. Hedef ön karın kasları
Sırtüstü uzanın. Bel çukurunuzun altında üzüm olduğunu hayal edip bu çukuru korumaya çalışın. Bacaklarınızı table tab denilen fotoğraftaki konuma getirin. Ellerinizle başınızı destekleyin ve önce göğüs kafesinizi havayla doldurup bu havayı nefesinizle boşaltırken, yalnızca karnınıza odaklanarak bacaklarınıza doğru kalkın. Bunu 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 2. Spastik bacak
Yine bel çukurunu koruyarak sırtüstü yatın. Ayak tabanlarınızı birleştirip fotoğraftaki spastik pozisyonu alın. Derin nefes alın, nefesinizi verirken ellerinizle ayaklarınıza doğru uzanmaya çalışın. Bu hareketi 15 kez tekrarlayın. . .

Göbek eritme hareketleri 3. Uzan yakala
Pozisyonunuzu bozmadan bacaklarınızı vücudunuza dik konumda havaya kaldırın. Bel çukuruna dikkat! Ellerinizle, yalnızca karın kaslarınızdan güç alarak ayak bileklerinizi tutmaya çalışın. Karın kaslarınızın gerildiğini hissedin. Bu hareketi 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 4. Karın stebi
Yine bel çukurunu muhafaza ederek sırtüstü uzanın. Ellerinizle poponuza güç verin. İki bacağınızı birlikte yere paralel olacak biçimde kaldırın. Önce derin bir nefes alın ve bu sırada bir bacağınızı göğsünüze yaklaştırın, nefes verirken bu bacağınızla havayı tekmeleyip diğer bacağınızı göğsünüze çekin. Yürüyormuş gibi hareketi 15 kez tekrarlayın.

Göbek yakma hareketleri 5. Çift bacak hareketi
Pozisyonunuzu bozmadan bacaklarınızı vücudunuza dik olacak biçimde kaldırın. Derin nefes alın, verirken bacaklarınızı gergin biçimde yavaş yavaş yere doğru indirin. Ancak yere değdirmeden nefes alın ve verirken yine kaldırın. Bu hareketi yaparken tüm gücünüzle karın kaslarına odaklanın. Bu hareketi de 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 6. Yerde dans
Yan karın kaslarını çalıştıran bu harekette, fotoğraftaki pozisyonu alın. Üstteki bacağın ters tarafındaki dirseğinizi yukarıdaki bacağın diz kapağına değdirmeye çalışın. Bu hareketi iki tarafınızla 15 kez tekrarlayın. Belinizi incitmemeniz için mutlaka bel çukurunuzu bozmamaya ve karın kaslarına odaklanmaya çalışın. .

Göbek eritme hareketleri 7. Karın balesi
Yan olarak yatıp yere bakan kolunuzla fotoğraftaki gibi destek alıp vücudunuzun üst tarafını kaldırın. Dışta kalan bacağınızı gergin bir biçimde yukarıya kaldırırken aynı taraftaki elinizle bileğinizi tutmaya çalışın. Karın yan kaslarınızın gerildiğini hissedin. Bu harekette karnınızın içe çekili ve gergin olmasına özen gösterin. Aynı hareketi bu kez diğer tarafınıza uzanarak yapın. Her bir tarafınızla 15 kez tekrarlayın.

Göbek eritme hareketleri 8. Sarkaç
Ellerinizle arkadan destek alıp vücudunuzun üst kısmını fotoğraftaki pozisyona getirin. Bacaklarınızı dizlerinizden bükülü olarak kaldırın. Birbirine bitişik halde, önce sağa sonra sola doğru sarkaç hareketi yapın. Bu sırada yan karın kaslarınızın gerildiğini hissedin. Hareketi 15 kez tekrarlayın. .

Göbek eritme hareketleri 9. Yukarı şınav
Uzanın. Bacaklarınızı fotoğraftaki pozisyona getirin. Karnınızdan güç alarak bedeninizi yükseltin. Kollarınızı gergin biçimde uzatıp ellerinizle bacak bileklerinizi tutmaya çalışın. Bu hareketi de 15 kez tekrarlayın. .

Göbek eritme hareketleri 10. Gerinme
Yan yatın. Üstteki bacağınızı belinizin üstü hareket etmeden ileriye doğru gerin. Vücudunuzun üst kısmını ise ters tarafa döndürmeye çalışın. Bu sırada ellerinizle başınızı destekleyip kollarınızı fotoğraftaki pozisyona getirin. Aynı hareketi farklı iki tarafınıza yatarak 10 kez tekrarlayın.

Pek çok kişi yazın hala istediği formda olamamaktan şikayetçi. Bazı kişiler biraz zayıfladıysa bile istediği yerlerden (göbek, bel, basen incelememekten yakınıyor. Normal diyet programlarında kişiler zayıflasa bile çoğu kişide daha çok yüz bölgesi inceliyor. Ama aşırı yağlı bölgelerde pek incelme olmuyor.

Sizlere 3 haftada özellikle göbek ve bel bölgesinden incelmeyide sağlayacak özel bir program vereceğim. Ancak öncelikle şu noktayı vurgulayayım. Sadece diyetle bölgesel zayıflama tam olmaz. Beraberinde özel egzersiz ve bazı özel bitkisel mönüler gerekir.

Bu programı üç hafta uygulayın, 21′inci günün sonunda müthiş incelmeyi hayretle göreceksiniz.

Yorumlar (7)

 

  1. CANAN dedi ki:

    BEN EŞİMİN MSN SİNİ KULLANIYORUM GÖBEK VE MİDEDEN KURTULAMIYORUM AMA İLERİ DERECEDE REFLÜM VAR . ARTI GASTRİDİM NE YAPAC ĞIMI BİLMİYORUM.5 AYDA 15 KİLO VERDİM 85 DEN 70 E DÜŞTÜM 60 HEDEFİM AMA NASIL OLACAK BİLMİYORUM

  2. Personal Trainer dedi ki:

    Sadece egzersiz yaparak yada sadece diyet yaparak göbeğinizden kurtulamazsınız.Her ikisinide düzenli bir şekilde uygulayarak sonuca ulaşabilirsiniz.Tavsiyem evinize yada çalışıyorsanız iş yerinize yakın bir spor salonuna üye olup,düzenli şekilde spor yapmak ve eğitmenlerinizin tavsiyelerine uyarak bilinçli diyet yapmaktır.Hedefiniz ayda 2 en fazla 3 kilo vermek olmalıdır.

  3. fatma dedi ki:

    merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisiyim 9 ayda 13 kilo aldım ve şuan kilo sorunu yaşıyorum bir haftadır düzenli oarak yemeğime dikkat ediyorum ve günde 2 lt su içiyorum buna rağmen şuan hiçbir kilo kaybım olmadı ve metabolizmam yavaş sürekli şişkinlik oluyo bana bir öneride bulunabilirmisiniz.

  4. behice dedi ki:

    en önemli boğazı tutup çok hareketli olmak yürüyüş önemlii hiç birşey yapamıyorsan yürüyünn manda gibi yatmayınnn:)))

  5. gülseren dedi ki:

    merhabalar benim sorunum göbek ideal kilodayım hatta biraz daha almak istiyorum fakat göbekten deyıl ne yapmam lazım şimdiden teşekkürler..

  6. ŞENOL dedi ki:

    kilolarınızdan kurtulmak ve sağlınızı geri kazanmak istiyorsanız danışmanlık hekimi bulunan termal tesislerden yararlanın derim. Ben kullandım buhar çamur banyo ve içmece olarak doğru şekilde kullanıldığı takdirde hem bağışıklık sisteminizi %60 %70 oranında artırırken hemde sağlıklı bir yıl geçiriyorsunuz ben afyon gazlıgölde kullandım suyu sizede tavsiye ederim dünyada mineral bakımından zengin olan bir yer içerisinden 35 mineral bulunmakta ve birçok hastalığa iyi geldiği bilinmektedir .

  7. ruhi dedi ki:

    yazannar dan napicami anlamadim.video yuklmelisiniz

Yorum yazın